Αυτή είναι η διαφορά της Ford…

Αυτή είναι η διαφορά της Ford…

Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων οι μεγάλες πολυεθνικές είναι δυσκίνητοι γίγαντες. Η λήψη της οποιασδήποτε απόφασης απαιτεί συνεδριάσεις, meetings, ενίοτε πολλαπλές ψηφοφορίες και εγκρίσεις από διαφόρων ειδών συμβούλια ή/και συνελεύσεις. Οι Ιάπωνες είναι περιβόητοι για τις εξαιρετικά χρονοβόρες διαδικασίες τους στην λήψη αποφάσεων, από τις πιο σοβαρές έως τις πιο ασήμαντες και απ’ ότι φαίνεται η Volkswagen ακολουθεί τον ίδιο δρόμο καθώς όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της Ford, Jim Farley, η γερμανική εταιρία χρειάστηκε πολύ περισσότερο χρόνο από την αμερικανική εταιρία για να δώσει το πράσινο φως στην συνεργασία τους.

Σύμφωνα με τον Farley η Ford, ως μία πρακτικά οικογενειακή επιχείρηση παρά το τεράστιο μέγεθος της, χρειάστηκε μόλις 15 λεπτά για να εγκρίνει την συνεργασία με την Volkswagen ενώ η γερμανική μάρκα έπρεπε να πάρει πρώτα το “ναι” από τις οικογένειες Piech και Porsche πριν απευθυνθεί στις τοπικές αρχές της Κάτω Σαξονίας και εν τέλει, στα συνδικάτα εργαζόμενων για να εξασφαλίσει μετά από 2 ολόκληρους μήνες το τελικό “ok”. Το μόνο που χρειάστηκε να κάνει η Farley είναι να περπατήσει μέχρι το γραφείο του Bill Ford, Προέδρου της Ford και δισέγγονου του ιδρυτή Henry Ford, ο οποίος συμφώνησε ότι η συνεργασία με την Volkswagen θα είναι αμοιβαία επωφελής. Από εκεί και πέρα, μίλησε με μερικά ακόμα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρίας και ελάχιστα αργότερα σήκωσε το τηλέφωνο για να μεταφέρει στην Volkswagen τα ευχάριστα νέα. “Είμαστε έτοιμοι” είπε ο επικεφαλής της Ford στον ομόλογο του στην VW για να πάρει την σχεδόν κωμική απάντηση “Αστειεύεστε;” καθώς το μεγάλο αφεντικό της γερμανικής μάρκας δεν ήξερε αν πρέπει να τον πιστέψει ή όχι.

Οι δύο εταιρίες υπέγραψαν την συμφωνία στα μέσα του 2020 δίνοντας στην Ford πρόσβαση στην πλατφόρμα του VW ID.4 που χρησιμοποιήθηκε για την εξέλιξη, παραγωγή και το λανσάρισμα τόσο του ευρωπαϊκού Explorer, όσο και του Capri λίγο αργότερα. Από την πλευρά της η Volkswagen δανείστηκε την αρχιτεκτονική του Ford Transit για να εμπλουτίσει την γκάμα της με το T7 Transporter και το Caravelle. Για τον Farley όμως, είναι κάτι περισσότερο από μία δουλειά, κάτι περισσότερο από κέρδη και αριθμούς. Έχει να κάνει με την συνέχιση μίας ιστορίας, την επέκταση μίας κληρονομιάς και με το γεγονός ότι όποιος δουλεύει στην Ford θέλει να δώσει τον καλύτερο εαυτό του ώστε η οικογένεια να συνεχίσει να ευημερεί για πολλές γενιές ακόμα. Για τον επικεφαλής της εταιρίας, αυτό δίνει ένα ξεχωριστό νόημα στην δουλειά του.

Prev Post ΕΕ – Εγκρίθηκαν οι επιπλέον δασμοί στα κινέζικα αυτοκίνητα
Next Post Η Stellantis θέλει να κρατήσει τις Autobianchi και Innocenti
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook