Κάθε φορά που μία από τις ελάχιστες Ferrari 250 GTO βγαίνει στο σφυρί, σύσσωμο το διαδίκτυο κρατάει την αναπνοή του καθώς οι πιθανότητες ενός νέου ρεκόρ είναι… σημαντικές. Η συγκεκριμένη 250 GTO δε, είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα όχι μόνο λόγω της απίστευτης κατάστασης στην οποία βρίσκεται αλλά και εξαιτίας του πλούσιου pedigree της. Αξίζει να αναφέρουμε χαρακτηριστικά ότι το chassis #3765 ήταν η μοναδική εργοστασιακή GTO που εξοπλίστηκε με τον μεγαλύτερο, 4-λιτρο V12 κινητήρα και η μοναδική 250 GTO που συμμετείχε στο εργοστασιακό αγωνιστικό πρόγραμμα της Scuderia, κατακτώντας τη νίκη στην κατηγορία της και την δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη των 1.000 χιλιομέτρων του Nurburgring τον Μάιο του 1962.
Λίγες εβδομάδες αργότερα, η ίδια 250 GTO chassis #3765, με αναβαθμισμένο κινητήρα και μικρές τροποποιήσεις στο αμάξωμα πήρε μέρος στον 24ωρο αγώνα στο Le Mans αλλά δυστυχώς, δεν κατάφερε να τερματίσει λόγω υπερθέρμανσης. Στα τέλη του 1962 και αφού η αγωνιστική σεζόν είχε ολοκληρωθεί, η Ferrari πούλησε την συγκεκριμένη GTO στον κάτοικο Τεργέστης, Pietro Ferraro ο οποίος την αναβάθμισε περαιτέρω τον Μάιο του 1963. Η πιο σημαντική αλλαγή αφορούσε την τοποθέτηση του 670/62E, 3-λιτρου V12 κινητήρα, του εμβληματικού “Colombo” V12 που κατοικεί ακόμα κάτω από το καπό της Ferrari. Έναν χρόνο αργότερα, το αυτοκίνητο πουλήθηκε στο Παλέρμο της Σικελίας ενώ στις αρχές του 1967, η #3765 επέστρεψε στο εργοστάσιο για να πωληθεί στον Mario Tosi στην άλλη όχθη του Ατλαντικού.
Η πρώτη πλήρης ανακατασκευή έγινε το 1985 και αφού η 250 GTO είχε αλλάξει αρκετά χρόνια αλλά δεν έμεινε ποτέ στάσιμη. Το αυτοκίνητο συμμετείχε σε διάφορους αγώνες αλλά μετά την εκ βάθρων ανανέωση του, το είδος των διαγωνισμών άλλαξε καθώς η 250 GTO έγινε… κυρία των εκθέσεων, συγκεντρώνοντας διάφορα βραβεία σε διάφορα Concours d’Elegance. Με την πλούσια, καταγεγραμμένη ιστορία της και την μοναδικότητα της κατασκευής της, δεν προκαλεί εντύπωση λοιπόν το γεγονός ότι η συγκεκριμένη Ferrari 250 GTO προοριζόταν για να καταρρίψει ρεκόρ όταν ανακοινώθηκε η δημοπράτηση της από την RM Sotheby’s. Εν τέλει, το αυτοκίνητο πουλήθηκε έναντι 51.705.000 δολαρίων και έγινε η ακριβότερη Ferrari στην ιστορία αγνοώντας τις ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες για την ιδιωτική πώληση μίας άλλης 250 GTO το 2018 έναντι 78 εκ. δολαρίων. Η γεύση που έμεινε όμως είναι γλυκόπικρη γιατί η #3765 250 GTO, όχι μόνο δεν έγινε το ακριβότερο αυτοκίνητο όλων των εποχών, αλλά δεν έπιασε καν τα $60 εκατομμύρια της αρχικής εκτίμησης της…