850 παραγγελίες έχει ήδη η Renault για το R5 Turbo 3E!

850 παραγγελίες έχει ήδη η Renault για το R5 Turbo 3E!

Εγώ σου τα έλεγα και αμαρτία ουκ έχω. Δεν θα προλάβεις. Πρέπει να βιαστείς. Τώρα έρχεται η ίδια η Renault για να με επιβεβαιώσει. Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε το ολοκαίνουριο “pocket-rocket” ή αν προτιμάς την επίσημη… ορολογία της γαλλικής εταιρίας, “mini-supercar” που πήρε τη μορφή του R5 Turbo 3E, ήταν καταδικασμένο να γίνει δύο πράγματα: άμεσα κλασικό και sold-out. Πώς να αρνηθεί κανείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Ακόμα και αν το γεγονός ότι το R5 Turbo 3E έχει γυρίσει την πλάτη στις θερμικές καταβολές του και εξοπλίζεται πλέον με ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο σε ξενερώνει, οι 540 ίπποι που περνούν στην άσφαλτο αποκλειστικά από τους τροχούς του πίσω άξονα σε ένα αμάξωμα 4.08 μέτρων με το κοντό μεταξόνιο του Renault 5, θα πρέπει να κάνει τις τρίχες σου να σηκώνονται!

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν έχουν απολύτως καμία σημασία. Είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα και μην ακούσω ότι τα 400 χιλιόμετρα αυτονομίας που εξασφαλίζει η μπαταρία των 70 kWh δεν είναι αρκετά. Λες και θα τα δει κανένας… Ποιος θα μπορέσει να καθίσει στην θέση του οδηγού και να μην βυθίσει το πόδι του στο πεντάλ του γκαζιού; Ίσως αυτός που θα σκεφτεί ότι έχει στην διάθεση του 540 ίππους και περισσότερη ροπή απ’ ότι χρειάζεται σε ένα αμάξωμα 4.08 μέτρων και 1.450 κιλών και έχει ένα στοιχειώδες ένστικτο αυτοσυντήρησης, αλλά δεν υπάρχει λόγος να το αναλύσουμε περαιτέρω. Αυτό που έχει σημασία να αναφέρουμε είναι ότι η Renault γνωρίζει πολύ καλά τι έχει στα χέρια της, γνωρίζει ότι υπάρχει άπειρο hype γύρω από το μοντέλο και γνωρίζει από πρώτο χέρι ότι η κατασκευή ενός τόσο ειδικού αυτοκινήτου έχει τεράστιο κόστος. Για όλα αυτά (και όχι μόνο), κοστολόγησε το R5 Turbo 3E στα 155.000 ευρώ πριν καν αρχίσουν να υπολογίζονται τυχόν extra. Η τιμή είναι εξωφρενική αλλά όπως ανακοίνωσε τώρα, έχει ήδη συγκεντρώσει 850 παραγγελίες και δεν χρειάστηκε περισσότερο από μία εβδομάδα για να τις εξασφαλίσει!

850 από τα 1.980 Renault 5 Turbo 3E που θα κατασκευαστούν έχουν ήδη πουληθεί λοιπόν και αυτό είναι παρά το γεγονός ότι η Renault απαιτεί την προκαταβολή €50.000! Από την στιγμή που ο πελάτης θα καταθέσει τα χρήματα θα έχει προτεραιότητα όταν το R5 Turbo 3E γίνει διαθέσιμο ενώ θα έχει και την δυνατότητα να επιλέξει και τον αριθμό του μελλοντικού αυτοκινήτου του – ένα προνόμιο που συνοδεύεται από το ανάλογο κόστος φυσικά. Η επόμενη φάση ξεκινά στις αρχές του 2026, όταν ο αντιπρόσωπος της εταιρίας έρθει ξανά σε επικοινωνία με τον πελάτη για να γίνει η επιλογή των στοιχείων εξατομίκευσης. Σε αυτό το σημείο να σημειώσουμε ότι εκτός από τα ιστορικά χρώματα των R5 Turbo και Turbo 2 που θα είναι διαθέσιμα, όπως το εμβληματικό Rouge Grenade των μοντέλων παραγωγής και το μαύρο/κίτρινο/λευκό των αγωνιστικών, οι πελάτες θα μπορούν να διαλέξουν από μία γκάμα νέων “gentleman driver” χρωμάτων ενώ θα έχουν και την ευκαιρία να γνωρίσουν σχεδιαστές της μάρκας για να δημιουργήσουν τον δικό τους χρωματικό συνδυασμό για το αμάξωμα και τα χρώματα και τα υλικά για την καμπίνα.

Τέλος, κάποια στιγμή κατά το πρώτο μισό του 2027, οι πελάτες θα οριστικοποιήσουν την διαμόρφωση τους και θα παραγγείλουν το αυτοκίνητο τους, αφαιρώντας φυσικά την προκαταβολή που έχουν ήδη καταβάλλει από το τελικό ποσό και το μόνο που θα απομένει είναι να παραλάβουν το νέο απόκτημα τους εντός του έτους για να γίνουν ένας ή μία από τους 1.980 τυχερούς που θα έχουν το προνόμιο να κυκλοφορήσουν τον ηλεκτρικό διάδοχο των θρυλικών R5 Turbo. Θα το πω για άλλη μία, τελευταία φορά. Αν έχεις €155.000 να επενδύσεις (γιατί περί επένδυσης πρόκειται) σε ένα αυτοκίνητο, μην το σκέφτεσαι. Μπορεί να έχεις ήδη αργήσει!

Prev Post Volkswagen T-Roc Dream – Premium εξοπλιστικά έκδοση και με όφελος 5.000€
Next Post Ντεμπούτο… υπό κλίμακα για το νέο Yugo!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook