Με 844 χιλιόμετρα αυτονομίας το Mitsubishi Outlander PHEV!

Με 844 χιλιόμετρα αυτονομίας το Mitsubishi Outlander PHEV!

Η Mitsubishi ποτέ δεν ήταν από εκείνες τις… φανταχτερές μάρκες. Είχε και έχει συγκεκριμένο κοινό, απευθύνεται σε αυτό και καλώς ή κακώς, δεν είναι μεγάλη οπαδός των υπερβολών. Έτσι, πιστή στο μοτίβο και τον χαρακτήρα της ως εταιρία, είχε ανακοινώσει ότι θα φρεσκάρει το Mitsubishi Outlander PHEV για την ευρωπαϊκή αγορά τον περασμένο Αύγουστο αλλά από τότε τήρησε σιγή ιχθύος. Η Mitsubishi θυμίζει τον ντροπαλό φίλο που δεν θέλει να ενοχλεί ή να επιβαρύνει τους άλλους με την παρουσία του. Από τις αρχές του Αυγούστου λοιπόν, άνθρωπος είμαι, είχα ξεχάσει ότι περιμέναμε το ανανεωμένο Outlander PHEV. Αυτό είναι λοιπόν το νέο μοντέλο που θα λανσαριστεί τον ερχόμενο Μάρτιο και δεν θα σε αδικήσω αν δεν μπορέσεις να βρεις πολλές ουσιαστικές αλλαγές σε σύγκριση με το απερχόμενο Outlander.

Εμφανισιακά, τα δύο μοντέλα είναι σχεδόν πανομοιότυπα αλλά κάτω από την επιφάνεια, το νέο Outlander είναι ριζικά αναβαθμισμένο καθώς επωφελείται από την τοποθέτηση του plug-in υβριδικού συστήματος 2ης γενιάς της ιαπωνικής μάρκας. Όπως και το μοντέλο που αντικαθιστά, το σύστημα αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 2.4 λίτρων ο οποίος παράγει 134 ίππους και 203 Nm ροπής και δύο ηλεκτροκινητήρες: έναν στον εμπρός άξονα με 114 ίππους και 255 Nm ροπής και έναν στον πίσω με 134 ίππους και 195 Nm ροπής. Συνδυαστικά, το κινητήριο σύνολο είναι ικανό για 302 ίππους και είναι σε θέση να επιταχύνει το μεγάλο SUV στα 100 km/h σε μόλις 7.9 δευτερόλεπτα ενώ μία πολύ σημαντική αλλαγή σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο είναι η αντικατάσταση της μπαταρίας με μία 22.7 kWh. Σύμφωνα με την Mitsubishi, το νέο Outlander PHEV μπορεί να κινηθεί για 86 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια ενώ αν συνυπολογίσουμε και το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου που φιλοξενεί 53 λίτρα βενζίνης πλέον, η συνολική αυτονομία του plug-in υβριδικού Outlander με γεμάτο ντεπόζιτο και μπαταρία, αγγίζει τα 844 χιλιόμετρα!

Φυσικά, το σύστημα προσαρμόζει την λειτουργία του ανάλογα με το πιο από τα διαφορετικά modes οδήγησης έχει επιλέξει ο ιδιοκτήτης ενώ η εταιρία δηλώνει ότι έχει προβεί και σε βελτιώσεις στο S-AWC σύστημα για να προσφέρει περισσότερη πρόσφυση σε οποιαδήποτε κατάσταση. Μικρές αλλαγές έχουν γίνει και στο σύνολο πλαίσιο/ανάρτηση με στόχο το αυτοκίνητο να είναι πιο προβλέψιμο και πιο άνετο ενώ το νέο καλιμπράρισμα του συστήματος διεύθυνσης κάνει το τιμόνι ελαφρύτερο κατά τη διάρκεια μανούβρας σε χαμηλές ταχύτητες και ταυτόχρονα, του χαρίζει περισσότερη αίσθηση σε μεσαίες και υψηλές ταχύτητες.

Όσον αφορά σε… λεπτομέρειες όπως το design, οι μόνες διαφορές της ανανεωμένης έκδοσης από την προηγούμενη εντοπίζονται στη νέα γρίλια με τις ενεργές “περσίδες”, τις νέες ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών και τα ελαφρώς ανασχεδιασμένα πίσω φωτιστικά σώματα. Λίγο πιο ευδιάκριτες είναι οι τροποποιήσεις στην καμπίνα όπου μία νέα οθόνη 12.3 ιντσών παίρνει περίοπτη θέση στο ταμπλό αντικαθιστώντας την κάπως… απαρχαιωμένη οθόνη των 9 ιντσών ενώ νέο είναι και το λογισμικό του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης αλλά και το premium ηχοσύστημα της Yamaha που αποτελείται από 8 ή 12 ηχεία, ανάλογα με την έκδοση.

Prev Post Peugeot E-408 – Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του 408
Next Post Η Mercedes-AMG One έσπασε το δικό της ρεκόρ στο ‘Ring!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook