Νέο Audi A6. Κινητό εργαστήριο υψηλότατης τεχνολογίας

Όταν έχεις στα χέρια σου ένα press kit 25 σελίδων ενός νέου μοντέλου και μελετώντας το διαπιστώνεις ότι στο σύνολό του έχει ουσία και νόημα και επιπρόσθετα δεν έχεις οδηγήσει το αυτοκίνητο,  ξέρεις ότι το να τα συμπτύξεις σε τρείς τέσσερις παραγράφους είναι κάτι το εξαιρετικά δύσκολο. Αυτό ακριβώς θα προσπαθήσουμε να κάνουμε με την ολοκαίνουρια γενιά του Audi A6. Ξεκινώντας από το αισθητικό κομμάτι του θέματος, αυτό που έχουμε να σημειώσουμε είναι πως η Audi παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της που δεν θέλει μεγάλες σχεδιαστικές αλλαγές από γενιά σε γενιά. Η αλήθεια είναι πως στο εμπρός μέρος κάποιος θα χρειαστεί να είναι αρκετά παρατηρητικός ώστε να αντιληφθεί πως πρόκειται για το νέο μοντέλο, ενώ αντίθετα στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι πιο έντονες.

Μπορεί οι εξωτερικές διαστάσεις να μη μεγάλωσαν ιδιαίτερα χάρη όμως στην αύξηση του μεταξονίου κατά 12 χιλιοστά βελτιώθηκαν  το εσωτερικό μήκος όσο και ο χώρος για τα γόνατα των πίσω, ενώ το πορτ μπαγκάζ έχει την ίδια χωρητικότητα που φτάνει τα 530 λίτρα. Η πλατφόρμα MLB evo έρχεται να ολοκληρώσει με το πλέον εμφατικό τρόπο τη πολύ υψηλή τεχνολογία του αυτοκινήτου. Με μία προσεκτικά μελετημένη αξιοποίηση των υλικών, όπως είναι το ατσάλι οι μηχανικοί κατάφεραν αφενός να βελτιώσουν  την ακαμψία, αφετέρου να διατηρήσουν το βάρος σε λογικό επίπεδο, το οποίο ξεκινάει από τα 1.645 κιλά.

Αντίθετα η σχεδίαση στο εσωτερικό του νέου Α6 είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με αυτή του προκατόχου του. Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό εδώ είναι η σχεδόν πλήρης απουσία κουμπιών, καθώς όλα ελέγχονται από οθόνες αφής. Το υψηλής ευκρίνειας virtual cockpit των 12,3’ βρίσκεται στον πίνακα οργάνων και πλαισιώνεται από το νέο, μεγαλύτερο σύστημα προβολής πληροφοριών στο παρμπρίζ. Στο νέο ανάγλυφο layout του ταμπλό ξεχωρίζει στο επάνω μέρος η οθόνης αφής 10,1’ για το σύστημα πολυμέσων, ενώ λίγο χαμηλότερα βρίσκεται μία μικρότερη οθόνη 8,6’.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το νέο Audi A6 θα ξεκινήσει με τέσσερις επιλογές. Ο μοναδικός διαθέσιμος βενζινοκινητήρας προς το παρόν είναι ο νέος τρίλιτρος V6 που αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής. Οι μεγαλύτερες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τροφοδοτούνται από έναν τρίλιτρο V6 με 286 και 231 ίππους, στη μετάδοση των οποίων συναντάμε το αυτόματο οκτάρι κιβώτιο της ZF, καθώς και τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό.  Η μικρότερη ντίζελ έκδοση φοράει ένα δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα με 204 ίππους. Το νέο Audi θα βρίσκεται στη χώρα μας σε περίπου δύο μήνες σε τιμές οι οποίες θα ξεκινούν από τα 63000 Ευρώ περίπου για τη δίλιτρη πετρελαιοκίνητη έκδοση.

 

 

Απάντηση