Maybach: Καινοτόμο σύστημα ανάρτησης για τα μελλοντικά μοντέλα.

Το “παιχνίδι” στην κατηγορία των οχημάτων υπερ-πολυτέλειας έχει σοβαρέψει και οι κατασκευαστές αναζητούν τρόπους διαφοροποίησης των μοντέλων τους από τον ανταγωνισμό. Η Mercedes-Mayback για παράδειγμα, ανακοίνωσε μέσω του επικεφαλής μηχανικού Jurgen Weissinger ότι θα εξοπλίζει τα μελλοντικά μοντέλα της με ένα σύστημα ανάρτησης “νέας γενιάς” καθώς και ένα νέο πρόγραμμα οδήγησης που απευθύνεται σε σοφέρ – γιατί κάτι τέτοιο ενδιαφέρει το target group της προφανώς.

Όσον αφορά στην ανάρτηση, ο Weissinger δήλωσε ότι αποτελεί εξέλιξη του Magic Body Control που προσφέρει αυτή τη στιγμή η γερμανική εταιρία, αλλά ανεβαίνει επίπεδο με την χρήση νέων στοιχείων. Ένα από αυτά, είναι η κάμερα που προσφέρει στο σύστημα “καλύτερη πληροφόρηση” και κατά συνέπεια, τον χρόνο που απαιτείται για να προσαρμοστεί στις συνθήκες ώστε η ποιότητα κύλισης να είναι η καλύτερη δυνατή για τους επιβάτες.

Το πρόγραμμα οδήγησης από την άλλη, περιλαμβάνει “λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων” για να μπορεί ο σοφέρ να οδηγεί με “άνετο, πολυτελή τρόπο” – ωστόσο ο Weissinger δεν επεκτάθηκε ιδιαίτερα στο θέμα. Φαίνεται πάντως ότι αυτές οι τεχνολογίες θα πραγματοποιήσουν το ντεμπούτο τους στην επερχόμενη Mercedes-Maybach GLS που αναμένεται να παρουσιαστεί τον Νοέμβριο, στο Los Angeles Motor Show. Όσο για το μέλλον των powertrains και τον εξηλεκτρισμό που έχει ήδη ξεκινήσει στην βιομηχανία αυτοκινήτου, ο Weissinger είχε να πει το εξής:

«Πρέπει να εξετάσουμε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αλλά έχουμε τον 12-κύλινδρο (κινητήρα) και είναι ένας πολυτελής, άνετος κινητήρας. Ο κόσμος τον θέλει. Αλλά αν μιλήσεις σε κάποιους πελάτες, θα διαπιστώσεις ότι τους ενδιαφέρει το μέλλον. Πρέπει να εξετάσουμε πώς θα φέρουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα προηγμένης τεχνολογίας στο μέλλον.»

Πάντως το υψηλόβαθμο στέλεχος της Maybach, όχι μόνο δεν απέκλεισε την υβριδική τεχνολογία ως μεταβατικό στάδιο προς τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά ανέφερε ότι “υπάρχουν πολλές πιθανότητες για έναν σωστό συνδυασμό μεταξύ ενός μεγάλου κινητήρα και ενός ηλεκτροκινητήρα”.

Απάντηση