Η Volkswagen είναι “υπερβολικά γερμανική” και πρέπει να αλλάξει.

Όπως φάνηκε με την πολύ πρόσφατη αλλαγή στην ηγεσία αλλά και με τις διαρθρωτικές, υπό μία έννοια, αλλαγές που συντελούνται εντός του Group, η Volkswagen προετοιμάζεται για την είσοδο της σε μία νέα εποχή. Σύμφωνα με τον επικεφαλής marketing της φίρμας μάλιστα, Jochen Sengpiehl, ούτε καν το σήμα θα μείνει ίδιο. Το νέο logo της Volkswagen αναμένεται να παρουσιαστεί το 2019 και ως σημείο των καιρών, θα “δουλεύει” τόσο στο καπό των αυτοκινήτων όσο και στις οθόνες smartphones. Η σημαντικότερη αλλαγή όμως, θα γίνει στην γενικότερη εικόνα της φίρμας.

Ο Sengpiehl δήλωσε ότι η Volkswagen έχει χάσει σημαντικό μέρος της “συναισθηματικής ελκυστικότητας της” προσπαθώντας να είναι “υπερβολικά γερμανική”. Ο στόχος από εδώ και πέρα, είναι να μετατραπεί η μάρκα σε έναν πιο προσιτό και λιγότερο αυστηρό οργανισμό και να εστιάσει στην παρουσίαση τεχνολογιών οι οποίες με την σειρά τους θα δικαιολογούν την υψηλότερη τιμή των αυτοκινήτων της σε σύγκριση με άλλα του ανταγωνισμού. Για να γίνει αυτό, η Volkswagen θα συνεργαστεί με διαφημιστικές εταιρίες και θα στήσει “marketing hubs” σε καίριες περιοχές ώστε το μήνυμα της να “μεταφράζεται” με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε συνάρτηση με τις ιδιαιτερότητες του κάθε τομέα.

«Θέλουμε από τον κόσμο να διασκεδάζει μαζί μας. Πρέπει να γίνουμε περισσότερο πολύχρωμοι.»

Δήλωσε ο Sengpiehl συνοψίζοντας τη λογική πίσω από τις αλλαγές που έγιναν και αυτές που είναι προγραμματισμένες.

Απάντηση