Με τον κινητήρα του Megane RS το νέο Clio RS;

Η εμπορική πορεία του τρέχοντος Renault Clio πλησιάζει στο τέλος της με τις φήμες να κάνουν λόγο για παρουσίαση του νέου μοντέλο “εντός έδρας”, στην έκθεση του Παρισιού τον ερχόμενο Οκτώβριο. Έτσι, ξεκινούν σιγά-σιγά και οι πρώτες φήμες σχετικά με την καυτή έκδοση του μικρού, γαλλικού hatchback. Φήμες που αναφέρουν ότι κάτω από το καπό του Clio RS, θα βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος 1800άρης βενζινοκινητήρας που βρίσκουμε τόσο στο Megane RS όσο και στη νέα Alpine.

Η τελευταία γενιά του Clio RS δεν είχε και την θερμότερη υποδοχή από τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου αλλά και το αγοραστικό κοινό. Θεωρήθηκε κάπως “μπερδεμένο” και η κατάργηση του μηχανικού κιβωτίου για χάρη ενός 6-τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη που δεν ήταν και ότι καλύτερο στην αγορά, σίγουρα δεν βοήθησε.

Για το νέο Clio RS όμως, η γαλλική εταιρία ετοιμάζει μία σειρά αλλαγών με αποκορύφωμα την αντικατάσταση του υπερτροφοδοτούμενου 1600άρη με αυτόν του Megane RS και της Alpine A110. Το σύνολο αυτό έχει χωρητικότητα 1.8 λίτρων και ενώ στις εν λόγω εφαρμογές αποδίδει 280 και 250 ίππους αντίστοιχα, στο καυτό Clio αναμένεται να παράγει περί τα 220-230. Φυσικά, δεν αποκλείεται στο μέλλον να υπάρξει και μία ισχυρότερη έκδοση (ο κινητήρας έχει αποδεδειγμένα τις δυνατότητες) αλλά σε πρώτη φάση, τα 220-230 άλογα είναι αρκετά ώστε να εξασφαλίσουν τις απαραίτητες επιδόσεις χωρίς όμως να βάζουν το Clio RS στα “χωράφια” του μεγαλύτερου αδερφού του.

Απάντηση