Η «βασική» Bentley Bentayga έχει V8 και 550 άλογα!

Η Bentley παρουσίασε το πρώτο SUV στην ιστορία της, την Bentayga, τον Σεπτέμβριο του 2015 και από τότε, πορεύεται με τον πανίσχυρο W12 ως τον μοναδικό βενζινοκινητήρα στην γκάμα της. Και τονίζω το «βενζινοκινητήρα», καθώς εντός του 2016, η Bentayga δανείστηκε τον biturbo V8 πετρελαιοκινητήρα του VW Group. Τώρα όμως, η αγγλική φίρμα αποφάσισε να εμπλουτίσει περαιτέρω την γκάμα της, προσθέτοντας ως επιλογή έναν ακόμα V8, πάλι twin-turbo αλλά αυτή τη φορά, βενζινοκινητήρα.

Το 4-λιτρο σύνολο αποδίδει 550 ίππους και 770 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και το γνωστό σύστημα τετρακίνησης της φίρμας. Έτσι, η θηριώδης Bentley Bentayga, επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 4.5 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 290 km/h της τελικής της. Για την ιστορία και για σύγκριση, να αναφέρω ότι η κορυφαία W12, χρειάζεται 0.1 δευτερόλεπτα λιγότερα για το sprint στα 100 km/h ενώ η τελική της είναι κατά 11 km/h μεγαλύτερη, σπάζοντας οριακά το φράγμα των 300 km/h. Να σημειώσω επίσης ότι η Bentayga V8 των 2.395 κιλών, καταναλώνει κατά μέσο όρο 11.4 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα, γεγονός που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 85 λίτρων, της εξασφαλίζει μέση αυτονομία της τάξης των 745 χιλιομέτρων.

Κατά τα άλλα, το μεγάλο SUV δεν άλλαξε ιδιαίτερα. Εξοπλίζεται με μία τετραπλή απόληξη εξάτμισης και ενώ το standard σύστημα πέδησης είναι κάτι παραπάνω από αξιοπρεπές (με δίσκους 400 χιλιοστών εμπρός και 380 πίσω), διαθέσιμο προαιρετικά είναι και το γιγαντιαίο carbon ceramic σύστημα, με δίσκους 440 χιλιοστών (και 10-πίστονες δαγκάνες) εμπρός και 370 πίσω. Στο εσωτερικό, η Bentley εξοπλίζει για πρώτη φορά την Bentayga με glossy ανθακονήματα ενώ αν ο πελάτες επιζητά κάτι πιο κλασικό και λιγότερο «high-tech» μπορεί να επιλέξει το ξύλινο-δερμάτινο τιμόνι και το Cricket Ball δέρμα που επίσης προσφέρεται για πρώτη φορά.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι η Bentayga V8 είναι διαθέσιμη με το Dynamic Ride σύστημα της Bentley που ελέγχει ηλεκτρονικά τις κλίσεις του αμαξώματος συνδυαζόμενο με την ηλεκτρική αρχιτεκτονική 48V και συμπληρώνει την ρυθμιζόμενη αερανάρτηση του αυτοκινήτου. Τώρα, το μόνο που έχουμε να περιμένουμε είναι η plug-in υβριδική έκδοση που λογικά, θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στην επερχόμενη έκθεση της Γενεύης.

Απάντηση