Αυτά τα μοντέλα ξεχώρισαν με την ασφάλεια τους το 2017.

Το 2017 ήταν η πλέον πολυάσχολη χρονιά στην ιστορία του Euro NCAP. Ο ανεξάρτητος οργανισμός δοκίμασε και αξιολόγησε περισσότερα από 70 αυτοκίνητα, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων ήταν νέα μοντέλα και σε γενικές γραμμές, το αποτέλεσμα ήταν θετικό. Προφανώς υπήρχαν και οι εξαιρέσεις, αυτοκίνητα τα οποία απογοήτευσαν με την βαθμολογία τους για τον ένα λόγο ή τον άλλο, αλλά τα περισσότερα νέα οχήματα που δοκιμάστηκαν, κατέκτησαν την υψηλότερη βαθμολογία των 5 αστεριών. Ακόμα και έτσι όμως, υπήρξαν κάποια τα οποία διακρίθηκαν. Τα καλύτερα των καλύτερων ας πούμε. Αυτά είναι λοιπόν τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα για το 2017.

Στην απαιτητική κατηγορία των supermini, ξεχώρισε το Volkswagen Polo. Σε μία κατηγορία όπου οι παροχές (πολυτέλεια, άνεση, ασφάλεια κλπ) πρέπει να συμβιβαστούν με το κόστος, το γερμανικό μοντέλο βαθμολογήθηκε με 5 αστέρια (προφανώς) και εξαιρετικά ποσοστά στις επιμέρους κατηγορίες (προστασία ενηλίκων επιβατών, ανηλίκων επιβατών, πεζών και συστήματα ασφαλείας). Στα “μικρά οικογενειακά”, ξεχώρισαν δύο μοντέλα της Subaru: το XV και το Impreza που με τις επιδόσεις τους στα tests του Euro NCAP απέδειξαν την σημασία που έχει η ασφάλεια για την ιαπωνική φίρμα. Στα “μικρά MPV” δε, διακρίθηκε το Opel Crossland X ενώ κλείνοντας για τα “μικρά”, στην κατηγορία των off-road ξεχώρισε το Volkswagen T-Roc με εξαιρετικά ποσοστά όχι μόνο για την κατηγορία του, αλλά γενικά.

Από την λίστα δεν θα μπορούσε να λείπει η Volvo – μία εταιρία με παράδοση στην ασφάλεια. Το ολοκαίνουριο XC60 βραβεύτηκε ως το ασφαλέστερο “μεγάλο off-road”, σημειώνοντας παράλληλα το υψηλότερο ποσοστό απ’ οποιοδήποτε αυτοκίνητο του 2017 στην προστασία ενηλίκων επιβατών και στα συστήματα ασφαλείας. Διόλου ευκαταφρόνητες επιδόσεις για το σουηδικό SUV! Τέλος, το Volkswagen Arteon χαρακτηρίζεται από τον Euro NCAP ως το ασφαλέστερο “executive” μοντέλο και γίνεται το 3ο μοντέλο της γερμανικής εταιρίας που φέρνει σπίτι ένα τρόπαιο. Πριν κλείσουμε δε, να σημειώσουμε μερικά ενδιαφέροντα ποσοστά. Το 82% των οχημάτων που δοκίμασε ο Euro NCAP το 2017, διέθετε σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος ενώ στο 62% των αυτοκινήτων, ανήκε στον standard εξοπλισμό. Κάποιου είδους υποβοήθηση ταχύτητας προσφερόταν στο 92% των οχημάτων και ήταν standard στο 82% αυτών. Επίσης, το 96% πρόσφερε τουλάχιστον 2 θέσεις συμβατές με το i-Size (το νέο ευρωπαϊκό standard παιδικών καθισμάτων) και το 94% των δοκιμασθέντων αυτοκινήτων ήταν εξοπλισμένο με προεντατήρες και περιοριστές φορτίου στις ζώνες ασφαλείας των πίσω καθισμάτων.

Απάντηση