Λάμπει δια της απουσίας του το μηχανικό κιβώτιο στη νέα Toyota Supra!

Έγγραφα της BMW που διέρρευσαν αποκαλύπτουν ορισμένες εξαιρετικά ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για τα αυτοκίνητα που εξελίσσουν από κοινού η Γερμανική εταιρία με την Toyota. Τα «αδερφάκια» που εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα ονομάζονται Z4 (ή Z5) και Supra αντίστοιχα!

Σύμφωνα με τα έγγραφα αυτά, η Toyota Supra θα προσφέρεται στις Η.Π.Α. με έναν τετρακύλινδρο και έναν εξακύλινδρο κινητήρα με ιπποδυνάμεις στην περιοχή των 250 και των 335 ίππων. Στην Ευρώπη, θα είναι διαθέσιμος και ένας ακόμα τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας ενώ όλες οι εκδόσεις, θα είναι πισωκίνητες. Αυτό που δεν θα είναι όμως διαθέσιμο, είναι το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Ναι, σωστά διάβασες. Η Toyota Supra θα προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο.

Δεν αποτελεί νέο το γεγονός ότι το Ιαπωνικό sports car θα εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο της BMW. Νέο είναι ότι δεν θα είναι καν διαθέσιμο το χειροκίνητο, ενώ ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η BMW θα προσφέρει αυτή την επιλογή για την Z4/Z5! Μιας που αναφέραμε το Γερμανικό grand tourer, να συμπληρώσουμε ότι θα κινείται από τους ίδιους κινητήρες ενώ θα παρατήρησες ελπίζω την διαφορά στον χαρακτηρισμό. Παρότι τα δύο μοντέλα θα μοιράζονται σημαντικό μέρος των μηχανικών τους μερών, ο προσανατολισμός τους θα είναι διαφορετικός. Η Z4/Z5 θα έχει πιο χαλαρό, ταξιδιάρικο χαρακτήρα (βλ. grand tourer) ενώ η Supra θα έχει πιο sport χαρακτηριστικά (λέγε με sports car).

Σε κάθε περίπτωση, τα έγγραφα αυτά αποτελούν στιγμιότυπο του παρόντος. Μέχρι να φτάσει η ώρα να παρθούν αποφάσεις, δεν αποκλείεται να αφαιρεθούν κάποια μοντέλα που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στις λίστες ή να προστεθούν κάποια που δεν υπάρχουν τώρα. Σίγουρα υπάρχουν εκδόσεις υπό αξιολόγηση και θα πρέπει να κάνουμε υπομονή μέχρι να μάθουμε κάτι επίσημο.

Απάντηση