Ford. Αλλαγή προτεραιοτήτων από τους αγοραστές

Τα πάντα αλλάζουν στην αυτοκίνηση και μάλιστα σε όλα τα επίπεδα

Στο χάραμα μιας νέας εποχής που διαμορφώνεται ως η πιο δυναμική στον τομέα μεταφορών, οι καταναλωτές βρίσκονται σε ένα σταυροδρόμι, με μόνο σταθερό παράγοντα την αλλαγή, καθώς βιώνουν μία κατάσταση συνεχούς ρευστότητας. Δίνοντας μέγιστη αξία στην αλήθεια και την υπευθυνότητα, οι περισσότεροι καταναλωτές συμφωνούν ότι η ανεύρεση αξιόπιστων πληροφοριών είναι δυσκολότερη από ποτέ. Έτσι αναθεωρούν τις προτεραιότητες και επαναπροσδιορίζουν την έννοια της ευημερίας, αποτιμούν διαφορετικά τα υλικά αγαθά και χρησιμοποιούν το χρόνο τους με άλλο τρόπο. Στη αναφορά τάσεων Looking Further with Ford 2017, η Ford Motor Company βασίζεται σε κοινωνικές μεταβολές που συμβαίνουν πέραν της αυτοκινητοβιομηχανίας για την ενημέρωση και λειτουργία των δραστηριοτήτων της. Στοιχεία από τους τομείς της τεχνολογίας, της οικονομίας, του περιβάλλοντος και της πολιτικής επιτρέπουν στους ειδικούς της εταιρείας να διερευνήσουν πώς μπορούν να αξιοποιηθούν η εμπιστοσύνη, οι σχέσεις, η τεχνολογία και η καινοτομία στη δημιουργία σημαντικών οχημάτων και υπηρεσιών που προσφέρουν αξία στους καταναλωτές.

Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας καταναλωτών

Καθώς ο ρυθμός και η κλίμακα των αλλαγών αυξάνονται με πρωτοφανή τρόπο, οι καταναλωτές επανεκτιμούν τις αξίες, τις στάσεις, τις συμπεριφορές και τις προτεραιότητές τους – υποχρεώνοντας τις μάρκες να είναι πιο διάφανες και ειλικρινείς, και να λειτουργούν προς το ατομικό και κοινωνικό συμφέρον. Τα σημαντικότερα ευρήματα της φετινής αναφοράς:

  • Εστιάζοντας στην αλήθεια και τη διαφάνεια, σχεδόν τα δύο τρίτα των ενηλίκων σε όλο τον κόσμο δηλώνουν ότι η ανεύρεση αντικειμενικών πληροφοριών είναι δυσκολότερη από ποτέ. Καθώς οι πληροφορίες μπορεί να είναι αντιφατικές, οι καταναλωτές βρίσκονται αντιμέτωποι με διλήμματα – και τελικά καταλήγουν σε σύγκρουση με τις επιλογές τους
  • Η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης ουδέποτε ήταν δυσκολότερη – κάνοντας την εμπιστοσύνη το πιο πολύτιμο αγαθό
  • Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο θεωρούν τους εαυτούς τους – και τους άλλους – υπόλογους για τη λήψη των σωστών αποφάσεων για την κοινωνία γενικότερα
  • Σε όλο τον κόσμο, οι καταναλωτές βρίσκουν περισσότερη χαρά στα λιγότερα και προτιμούν ‘μοντέλα’ εξυπηρέτησης πρόσβασης αντί της ιδιοκτησίας
  • Με τόσες επιλογές στο χώρο της αγοράς, ο καταναλωτής δεν είναι τόσο πρόθυμος να δεσμευτεί
  • Σε έναν κόσμο ‘on-demand’ η υπομονή δεν είναι πλέον αρετή. Υπάρχουν περισσότεροι τρόποι για να οργανώνουμε το χρόνο μας – αντί να δηλώνουμε ότι τον σπαταλάμε

Στοιχεία που οδηγούν τη θετική αλλαγή

Καθώς η Ford προάγεται σε μία εταιρία αυτοκίνησης και μετακίνησης, στόχος της παραμένει να αλλάξει τον τρόπο που κινείται ο κόσμος – όπως κάνει εδώ και 100+ χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι είναι προσηλωμένη στην ανεύρεση τρόπων που θα βελτιώσουν τις ζωές των ανθρώπων, είτε επιλέγουν να έχουν δικό τους αυτοκίνητο είτε όχι.

Απάντηση