Η θρυλική Mercedes 124 Coupe μπαίνει στα πρώτα «-άντα»

Mercedes-Benz W124. Το αυτοκίνητο που από πολλούς θεωρείται η τελευταία «γρανιτένια» Mercedes. Η τελευταία «αθάνατη» Mercedes. Και υπάρχουν λόγοι γι’ αυτή την πεποίθηση. Πρώτα απ’ όλα, ο σχεδιασμός: αυτό το διαχρονικό, τετράγωνο και ταυτόχρονα κομψό σχήμα αποπνέει μία αύρα ασφάλειας, ποιότητας κατασκευής και «class» και δίνει στην W124 έναν από τους χαμηλότερους συντελεστές αεροδυναμικής αντίστασης (Cd 0.28). Δεύτερον, η αυξημένη ασφάλεια που σε πολύ μεγάλο βαθμό, αποτέλεσε το standard για την δημιουργία της διαδικασίας που ακολουθεί το Euro NCAP. Τρίτον, η σοφιστικέ ανάρτηση με την διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα και τέταρτον, η «περιβαλλοντική συνείδηση» με το κλειστό κύκλωμα ελέγχου εκπομπών και τον τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα.

Τον Μάρτιο του 1987 όμως, η Mercedes-Benz παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης την coupe έκδοση της 124: Τα ονόματα των μοντέλων; 230 CE και 300 CE. Οι αρχές πάνω στις οποίες κατασκευάστηκαν, δεν διαφέρουν από αυτές των άλλων 124, όμως αυτό που διαφέρει, είναι το σχήμα και ο αριθμός των θυρών. Επιπλέον, το μήκος της C124 ήταν κατά 85 χιλιοστά πιο μικρό από αυτό της sedan ενώ εξαιτίας της εξάλειψης της δεύτερης κολώνας που οδήγησε στην ενίσχυση της πρώτης και κάποιων ακόμα σημείων, η coupe 124 ήταν βαρύτερη από τον sedan αδερφή της. Όμως εξακολουθούσε να εξοπλίζεται με την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, το ABS ήταν standard στην 300 CE ενώ από την S-Class προέρχονταν οι θερμαινόμενοι καθρέπτες και το θερμαινόμενο ρεζερβουάρ νερού με τα επίσης θερμαινόμενα σωληνάκια!

Μέχρι το τέλος της παραγωγής το 1996, η Mercedes κατασκεύασε 141.498 αυτοκίνητα στο Sindelfingen εργοστάσιο της και ο λόγος για τον οποίο θυμόμαστε τώρα την C124, είναι επειδή όπως λέει και ο τίτλος, τα πρώτα παραδείγματα μπαίνουν τα πρώτα «-άντα». Τον ερχόμενο Μάρτιο, θα είναι 30 ετών και πιστεύω ότι η όμορφη τριαντάρα με την ισχυρή κράση αξίζει ένα σύντομο αφιέρωμα.

Απάντηση