«Dieselgate» συνέχεια, τώρα με το Audi A3

Ενδείξεις χειραγώγησης εκπομπών ρύπων τώρα και στο Audi A3 TDI

Το σκάνδαλο χειραγώγησης εκπομπών ρύπων φαίνεται να μην έχει τέλος, αφού σύμφωνα με Γερμανικά δημοσιεύματα, δοκιμές που έκανε το Joint Research Center της Κομισιόν δείχνουν ότι «η Audi έχει χειραγωγήσει τον πετρελαιοκινητήρα του best-seller της, A3». Όπως αναφέρει η Suddeutche Zeitung, η αρμόδια Γερμανική αρχή είχε χαρακτηρίσει το πετρελαιοκίνητο Audi A3 ως «Euro6» όμως tests που έγιναν τον Αύγουστου του έτους που διανύουμε από την JRC, βρήκαν ενδείξεις αυτού που ονομάζουμε πλέον «defeat device».

Στο test «κρύας εκκίνησης κινητήρα», το πετρελαιοκίνητο Audi A3 εκπέμπει 163 mg οξειδίων του νατρίου ανά χιλιόμετρο τη στιγμή που το ανώτατο όριο για ένα Euro6 αυτοκίνητο, δεν ξεπερνά τα 80 mg ανά χιλιόμετρο. Ακόμα και όταν το A3 δοκιμάστηκε στους 10 βαθμούς Κελσίου δε, οι εκπομπές  άγγιξαν τα 140 mg ανά χιλιόμετρο!

Αυτά τα αποτελέσματα όμως είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου αφού το δημοσίευμα εμπλέκη και την Γερμανική KBA (Kraftfahrtsbundesamt). Το Γερμανικό μέσο αναφέρει ότι η KBA δεν έκανε όλα τα απαραίτητα tests για να χαρακτηρίσει το A3 ως Euro6 και κατά συνέπεια, αυτή είναι η πρώτη φορά που μία επίσημη αρχή εμπλέκεται στο σκάνδαλο και μάλιστα με τον χειρότερο τρόπο.  Η αντίδραση της Audi από την άλλη, είναι η αναμενόμενη:

«Δεν έχουμε πληροφορηθεί για τα test – ούτε για τις μετρήσεις, ούτε για το ποιος κινητήρας εξόπλιζε το A3 TDI που αναφέρεται. Οπότε παρακαλώ σεβαστείτε το γεγονός ότι δεν μπορούμε να σχολιάσουμε. Ωστόσο, αξίζει να αναφερθεί ότι διαφορετικές μετρήσεις από άλλα ινστιτούτα αποδεικνύουν ότι το A3 2.0 TDI είναι εντός των ορίων Euro6», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρίας.

 

Απάντηση