Η Toyota επιστρέφει στο WRC με πάταγο!

Σε τερατάκι μεταμορφώθηκε το Yaris για το WRC

Έπειτα από 17 χρόνια, η αναμονή για τους οπαδούς της Toyota αλλά και του World Rally Championship τελείωσε. Η Toyota Gazoo Racing παρουσίασε επίσημα το Yaris WRC, το μοντέλο για το οποίο ο στόχος είναι ένας. Όπως δήλωσε και ο Πρόεδρος, Akio Toyoda:

«Η Toyota Gazoo Racing σιχαίνεται να χάνει και φυσικά, δεν θέλουμε να χάσουμε στο WRC.»

Νίκες λοιπόν. Πρωτάθλημα. Το Toyota Yaris WRC, σχεδιάστηκε, κατασκευάστηκε και εξελίχθηκε από μία ομάδα έμπειρων μηχανικών με προεξάρχοντες τους Tom Fowler, Simon Carrier και Mikko Ruoho ενώ επικεφαλής της όλης προσπάθειας, δεν είναι άλλος από τον Tommi Makinen.

2017-toyota-yaris-wrc

Το αγωνιστικό της Ιαπωνικής εταιρίας, κινείται από έναν τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο 1600άρη βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 380 άλογα και «πάνω από 425 Nm ροπής». Ο κινητήρας, συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο κιβώτιο και η κίνηση φυσικά περνά στον δρόμο από ένα σύστημα τετρακίνησης με δύο μηχανικά και ένα ενεργό, κεντρικό διαφορικό. Το μήκος του, συμπεριλαμβανομένου του εξωφρενικού bodykit είναι 4.085 χιλιοστά με το μεταξόνιο να διαμορφώνεται στα 2.511 χιλιοστά και το ελάχιστο βάρος να μην υπερβαίνει τα 1.190 κιλά.

2017-toyota-yaris-wrc-2

Μαζί όμως με το αυτοκίνητο, η Toyota παρουσίασε και τους οδηγούς της. Πρώτος, ο Jari-Matti Latvala. Ο Φιλανδός, έπειτα από 3 δεύτερες θέσεις στην τελική κατάταξη του πρωταθλήματος στοχεύει ψηλότερα. Και εκεί, βρίσκεται μόνο ο τίτλος. Στο δεξί κάθισμα, θα βρίσκεται ο Miikka Anttila. Δεύτερος, ο Juho Hanninen με τον συνοδηγό του, Kaj Lindstrom. Ο Hanninen συμμετείχε στην εξέλιξη του Yaris WRC από την πρώτη στιγμή και η εμπειρία του θα είναι ανεκτίμητη. Τρίτος, το ταλέντο. Ο πρωταθλητής του WRC 2, Esapekka Lappi με τον συνοδηγό του, Janne Ferm θα αναλάβουν καθήκοντα δοκιμαστών για να συγκεντρώσουν χιλιόμετρα και κατά συνέπεια εμπειρία.

2017-toyota-yaris-wrc-1

Να σημειώσουμε παρότι είναι εμφανές από το livery, ότι στην προσπάθεια της Toyota στο WRC, συνοδοιπόροι θα είναι η Microsoft, η Michelin, η DMG Mori και η Panasonic.

Απάντηση