Ford Fiesta WRC. Έτοιμο για τη νέα σεζόν

Έχει απομείνει κάτι περισσότερο από ένας μήνας για την αυλαία του 2017 World Rally Championship και οι διεκδικητές του τίτλου ένας-ένας αποκαλύπτονται. Μετά την Hyundai και το i20 WRC, σειρά πήρε η M-Sport και το Ford Fiesta WRC. Το νέο αγωνιστικό βασίζεται στο πρόσφατα παρουσιασθέν, ολοκαίνουριο Ford Fiesta και φυσικά, έχει σχεδιαστεί ώστε να πληροί το νέο σετ κανονισμών με την M-Sport να αναφέρει ότι το 95% του αυτοκινήτου έχει σχεδιαστεί από το 0.

Φυσικά, το πρώτο πράγμα που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι το παρουσιαστικό του αυτοκινήτου. Το αεροδυναμικό πακέτο εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου με την βοήθεια CFD και αποτελείται μεταξύ άλλων από εμπρός splitter, dive planes και ένα εντυπωσιακό πίσω μέρος με τον διαχύτη και την τεράστια αεροτομή. Η ανάρτηση αποτελείται από ανασχεδιασμένα γόνατα McPherson εμπρός, με αμορτισέρ εξωτερικού ρεζερβουάρ της Reiger ενώ την πέδηση έχουν αναλάβει αεριζόμενοι δίσκοι με τετραπίστονες, μονομπλόκ δαγκάνες.

2017-ford-fiesta-wrc-by-m-sport-2

Τέλος, κάτω από το καπό, βρίσκεται ένας βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού, χωρητικότητας 1.6 λίτρων που σύμφωνα με την M-Sport, αποδίδει 380 άλογα και 450 Nm ροπής (πάντοτε με τον περιοριστή των 36 χιλιοστών) και συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, σειριακό κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης με ενεργό κεντρικό διαφορικό.

«Έχοντας οδηγήσει το αυτοκίνητο, μπορώ να πω με κάθε ειλικρίνεια ότι είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά που έχουμε δημιουργήσει. Είναι συναρπαστικό στην οδήγηση, έχει φανταστικό ήχο και η εμφάνιση του είναι απίστευτη!»

Δήλωσε ο Managing Director της M-Sport, Malcolm Wilson. Εγκυκλοπαιδικά να αναφέρω ότι η ομάδα και το αυτοκίνητο έχουν ήδη 6.392 χιλιόμετρα δοκιμών στην πλάτη τους και το πρόγραμμα θα συνεχιστεί εντατικά τις επόμενες εβδομάδες, μέχρι την αφετηρία του Rallye Monte Carlo. Ωστόσο ακόμη δεν γνωρίζουμε τους οδηγούς των Fiesta WRC…

Απάντηση