Πρωταθλητής στη διαφημιστική δαπάνη το Volkswagen Group

Σε πρόσφατη έρευνα με θέμα τις διαφημιστικές δαπάνες εταιριών ανά τον κόσμο, το Volkswagen Group ανακηρύχτηκε πρωταθλητής στον κλάδο της βιομηχανίας αυτοκινήτου, ο οποίος με τη σειρά του, ανακηρύχτηκε πρωταθλητής ανάμεσα στις υπόλοιπες βιομηχανίες. Για την ακρίβεια, η βιομηχανία αυτοκινήτου μετρούσε 16 «συμμετοχές» στην κατάταξη με τις διαφημιστικές δαπάνες, έχοντας ξοδέψει συγκεντρωτικά το 2015 περί τα 47 δισεκατομμύρια δολάρια. Από αυτά, τα $6.6 δισεκατομμύρια «έφυγαν» από τα ταμία του Volkswagen Group το οποίο αξίζει να σημειώσουμε πως βρέθηκε στην 4η της γενικής κατάταξης, πίσω από εταιρίες-κολοσσοί όπως Procter & Gamble ($10.4 δις), Unilever ($8.9 δις) και L’Oreal ($8.2 δις).

Στην δεύτερη θέση ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες, βρέθηκε η General Motors με δαπάνες που άγγιξαν τα $5.1 δισεκατομμύρια ενώ κοντά στην GM, η Daimler με $5 δις. Ακολουθούν η Ford ($4.3 δις), η Toyota ($4.1 δις), η Fiat Chrysler Automobiles ($3.9 δις) και η BMW ($3.1 δις).

Να αναφέρω ότι η λίστα με τις διαφημιστικές δαπάνες βασίζεται σε εκτιμήσεις και δημοσιευμένα στοιχεία των εταιριών και περιλαμβάνει όλα τα μέσα διαφήμισης από την τηλεόραση έως τα social media και τα smartphones/tablets.

Απάντηση