Ford: Πραγματοποιεί επιθυμίες

Οι δοκιμές των μοντέλων της Ford αλλάζουν επίπεδο

Θα θέλατε να μπορείτε να επιλέγετε τι καιρό θα κάνει οποιαδήποτε ημέρα του χρόνου; Αυτή ακριβώς τη δυνατότητα θα έχουν τώρα οι μηχανικοί της Ford με το ‘Εργοστάσιο Καιρού’ όπου θα δοκιμάζουν τα μελλοντικά οχήματα στις πιο απαιτητικές συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Υψόμετρα μεγαλύτερα του Mont Blanc, της υψηλότερης κορυφής των Άλπεων, ταχύτητα οχήματος και ανέμου έως 250 km/h, και χιόνι, εκτυφλωτική λιακάδα και βροχή είναι από τις συνθήκες που θα προσομοιώνονται στο προηγμένο Κέντρο Περιβαλλοντικών Δοκιμών της Ford. Εκτός του ότι θα μετατρέψει την πεδινή Κολωνία της Γερμανίας στην περιοχή με το ‘μεγαλύτερο υψόμετρο’ της Δυτικής Ευρώπης μέσω ενός μπουτόν, αυτή η εγκατάσταση των πολλών εκατομμυρίων ευρώ θα είναι το πιο προηγμένο κέντρο τέτοιων δοκιμών στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Θα είναι το πρώτο που θα προσομοιώνει υψόμετρα 5.200 m, θα προσφέρει ακραίες θερμοκρασίες από -40°C (τη μέση χειμερινή θερμοκρασία στην Ανατολική Σιβηρία) έως +55° C (μόλις 1,7° Κελσίου κάτω από την υψηλότερη θερμοκρασία αέρα που έχει καταγραφεί παγκοσμίως), καθώς και υγρασία έως 95%.

 Όσο πιο ακραίες οι συνθήκες τόσο πιο καλά
Όσο πιο ακραίες οι συνθήκες τόσο πιο καλά

Στο κέντρο – το οποίο η Ford εκτιμά ότι θα είναι πλήρως λειτουργικό από του χρόνου – οι μηχανικοί θα μπορούν να δουλεύουν πάνω σε εννέα διαφορετικά οχήματα ταυτόχρονα, δοκιμάζοντας την άνεση, την ασφάλεια και τις λειτουργικές δυνατότητες καθώς και την απόδοση ηλεκτρικών συστημάτων, φρενάρισμα, κλιματισμό (A/C) και ρυμούλκηση βαρέων φορτίων. Η εγκατάσταση έχει το μέγεθος γηπέδου ποδοσφαίρου καλύπτοντας μία επιφάνεια 5.500 τετραγωνικών μέτρων και θα περιλαμβάνει: δύο κλιματικές αεροδυναμικές σήραγγες, ένα εργαστήριο μεγάλου υψομέτρου και τέσσερις θαλάμους δοκιμών ελεγχόμενης θερμοκρασίας, τρεις από τους οποίους επιτρέπουν τη διεξαγωγή δοκιμών υγρασίας. Επίσης θα μπορεί να δοκιμάζεται μία εκτενής γκάμα οχημάτων υψηλών επιδόσεων και σπορ μοντέλων όπως τα πασίγνωστα Focus RS, Focus ST, και Ford Mustang, σε συνθήκες υψηλής ταχύτητας του ανέμου. Και θα χρησιμοποιείται για τη δοκιμή όλων των προσθιοκίνητων (FWD), πισωκίνητων (RWD) και AWD οχημάτων.

Απάντηση