NISSAN GT-R MY17: ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΣΑΓΗΝΕΥΤΙΚΟ

Ένα αυτοκίνητο για πίστα αλλά και για δρόμο

Μετά από το ντεμπούτο του στην έκθεση Αυτοκίνηση στο Ελληνικό, το GT-R MY17 βρέθηκε για μερικές ώρες στην πίστα των Μεγάρων όπου και έδειξε με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητές του. Η ανανεωμένη έκδοση του Ιαπωνικού supercar, χαρακτηρίζεται από μια συναρπαστική εμφάνιση τόσο στο εσωτερικό του όσο και εξωτερικά, καθώς και από σημαντικές βελτιώσεις στον τομέα της οδήγησης και των επιδόσεων, με νέα βασικά χαρακτηριστικά. Οι συγκεκριμένες αλλαγές και βελτιώσεις, θεωρούνται και οι πιο σημαντικές που έχουν γίνει στο θρυλικό μοντέλο από το λανσάρισμά του, το 2007.

Supercar με τα όλα του
Supercar με τα όλα του

Εξωτερικά, το νέο GT-R φέρει μια εξ’ ολοκλήρου νέα μάσκα από χρώμιο με το χαρακτηριστικό σχήμα V, που άλλωστε αποτελεί και μία από τις τελευταίες “υπογραφές” στον σχεδιασμό της Nissan. Εκτός από την εμφάνιση, η νέα διευρυμένη μάσκα, παρέχει και καλύτερη ψύξη στον κινητήρα, ενώ διαθέτει και ένα νέο σχέδιο πλέγματος. Οι αλλαγές συνεχίζονται με το νέο καπό, το οποίο εκτός του ότι “ρέει” άψογα από την μάσκα έχει ενισχυθεί σημαντικά, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη σταθερότητα του οχήματος σε υψηλές ταχύτητες. Το σύνολο των αλλαγών στο εμπρόσθιο μέρος, συμπληρώνουν το ανασχεδιασμένο σπόιλερ, όπως και η ποδιά του προφυλακτήρα.

Στο εσωτερικό, το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων είναι καινούρια και φέρουν επένδυση από δέρμα υψηλής ποιότητας, έντεχνα δουλεμένο από τα εγγυημένα χέρια των Takumi. Το σχήμα του ταμπλό υιοθετεί μια “οριζόντια ροή” που προσφέρει μια αίσθηση αυξημένης σταθερότητας για τους επιβαίνοντες, ενώ η γραμμή που εκτείνεται από το ταμπλό οργάνων έως την κεντρική κονσόλα, προσδίδει ένα ξεχωριστό, πλην όμως διακριτικό, οδηγοκεντρικό περιβάλλον στην καμπίνα. Στο κέντρο της κονσόλας, η λειτουργικότητα και η εμφάνιση βρίσκουν την απόλυτη ισορροπία. Η ολοκληρωμένη μονάδα πλοήγησης και ηχοσυστήματος, φέρει πλέον μόνο έντεκα διακόπτες από 27 που είχε το προηγούμενο μοντέλο. Η διευρυμένη οθόνη αφής 8 ιντσών διαθέτει μεγάλα εικονίδια για ακόμα καλύτερη λειτουργικότητα, ενώ η νέα εμφάνιση στον πίνακα ελέγχου, επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό πολλαπλών λειτουργιών, στο μέσο της ανθρακονημάτινης κονσόλας.

Για γνήσια οδηγική απόλαυση
Για γνήσια οδηγική απόλαυση

Η “καρδιά” του GT-R, ο βραβευμένος 3.8 λίτρων, V6, 24 βαλβίδων twin-turbo κινητήρας, που συναρμολογείται στο χέρι, τώρα αποδίδει 570 ίππους και 633Nm ροπής. Το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο με νέα φρέσκα χρώματα και με πλούσιες εκδόσεις ως προς τον εξοπλισμό του, ενώ η τιμή του στην Ελλάδα ξεκινά από τις 164.500€.

Απάντηση