SEAT: ΣΕ ΘΕΤΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Η Seat βρήκε το δρόμο της και αυτό φαίνεται και από τη πορεία των οικονομικών της

Τα οικονομικά αποτελέσματα της SEAT βελτιώνονται συνεχώς. Κατά την διάρκεια των εννέα πρώτων μηνών του 2016, η μάρκα πέτυχε λειτουργικά κέρδη 137 εκατομμύρια ευρώ, ποσό το οποίο είναι έντεκα φορές υψηλότερο από τα κέρδη της αντίστοιχης περιόδου του 2015 (12 εκατομμύρια ευρώ). Το βελτιωμένο mix πωλήσεων, κυρίως λόγω του Ateca και του Alhambra, των εκδόσεων με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους καθώς και η μείωση κόστους ήταν οι βασικοί παράγοντες που οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα. Η εμπορική εξέλιξη της SEAT κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων τριμήνων του έτους εκφράστηκε με το υψηλότερο στην ιστορία κύκλο εργασιών για αυτή την περίοδο. Καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 2,3%, αυτός ανήλθε σε €6,535 δις (αντίστοιχη περίοδος 2015: €6,38 δις).

Το λανσάρισμα του Ateca είχε θετική επίδραση στις πωλήσεις της μάρκας το τρίτο τρίμηνο, καθώς αυτές αυξήθηκαν κατά 4,5%. Την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,5% με συνολικά 312.900 αυτοκίνητα (2015: 308.400). Παράλληλα, η αύξηση των πωλήσεων του Leon (+7,7%) και του Alhambra (+23,0%) οδήγησαν στην ενίσχυση των πωλήσεων της μάρκας για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά. Η SEAT μέχρι τώρα έχει λάβει πάνω από 30.000 παραγγελίες για το πρώτο της SUV. Από την πλευρά των αγορών, η αύξηση σε χώρες όπως Τουρκία (+40,6%), Αυστρία (+14,7%), Σουηδία (+39,4%), Πολωνία (+14,3%) και Μεξικό (+4,7%) ενίσχυσαν περαιτέρω τα επιχειρηματικά αποτελέσματα μέχρι το τρίτο τρίμηνο. Στην χώρα μας το πρώτο 9μηνο του έτους καταγράφεται αύξηση της τάξης του 20,8% στις ταξινομήσεις τη μάρκας.

Απάντηση