KYMCO K-XCT 300i: ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΠΟΡ

Πολύ σύγχρονη εμφάνιση

Είναι δύσκολος ο συνδυασμός (εκτός ορισμένων περιπτώσεων) και γίνεται ακόμη δυσκολότερος όταν πρόκειται για δίτροχο και μάλιστα για σκούτερ. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι όταν αυτό το καταφέρνει μία εταιρία είναι άξιο αναφοράς. Χρειάζεται όμως μία εξήγηση. Όταν λέω πολυτέλεια δεν εννοώ απαραίτητα την σχεδίαση ή τον γενικότερο διάκοσμο (όχι ότι υστερεί εκεί το ακριβώς αντίθετο μάλιστα) αλλά τον τρόπο που κινείται και ελίσσεται και κυρίως την αίσθηση που σου δίνει οδηγώντας το. Η αναφορά γίνεται για το Kymco K-XCT 300i, που έφθασε ανανεωμένο, πολυτελές, σπόρ και εξοπλισμένο και με ABS. Ας το δούμε αναλυτικότερα

Όμορφες καθαρές γραμμές

Πρώτα το όνομα
Εάν θέλετε την γνώμη μου θα προτιμούσα ένα όνομα αντί των αρχικών, όπως το Down Town 300 επάνω στο οποίο βασίστηκε, αλλά και πάλι θα έπρεπε κάτι παραπάνω διότι αυτό είναι και Uptown! Ξεκινάω από αυτό, διότι το θεωρώ πολύ σημαντικό αλλά φυσικά δεν είναι και το σημαντικότερο όπως είναι για παράδειγμα ο «σφυγμός» της αγοράς ή αν προτιμάτε ποιες είναι οι αγοραστικές τάσεις. Αυτές άκουσε η εταιρία μέσα από μία μεγάλη έρευνα που προηγήθηκε της κατασκευής του σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις και η οποία έδειξε ότι οι σύγχρονοι αναβάτες θέλουν ένα σκούτερ με κόμπακτ διαστάσεις, δυναμικές επιδόσεις και εμφάνιση και δυνατότητα μετακίνησης σε διαδρομές και λίγο έξω από την πόλη. 

Χαρακτηριστικό το εμπρός μέρος του

Παίρνοντας λοιπόν το μήνυμα δημιούργησε ένα σκούτερ με κόμπακτ διαστάσεις που είναι μειωμένες σε σχέση με το Downtown σε μήκος(-80 χιλιοστά),  και μεταξόνιο(-95 χιλιοστά), δίνοντάς του παράλληλα φόρμα βέλους με λεπτομέρειες που το τονίζουν δυναμικά όπως οι αεραγωγοί δίπλα στα πολύ όμορφα εμπρός φώτα, οι λυχνίες Led για πρώτη φορά σε σκούτερ, η τριγωνική εξάτμιση και οι χειρολαβές της ουράς. Τα σημαντικότερα όμως κρύβονται όπως το διπλό χωροδικτύωμα του πλαισίου και η τοποθέτηση του ψυγείου χαμηλά εμπρός. Μεγάλη και άνετη σέλα σε δύο επίπεδα χωρίζει την θέση οδηγού-συνεπιβάτη ενώ κάτω υπάρχει αρκετός αποθηκευτικός χώρος για κράνος full face ή κάτι άλλο. Πολύ όμορφος και λειτουργικός ο πίνακας οργάνων με ψηφιακές ενδείξεις που «διαβάζονται» εύκολα μέρα ή νύχτα. Το K-XCT σταματάει από δίσκους τύπου μαργαρίτα με δαγκάνα τριών εμβόλων μπροστά και δύο πίσω, χρησιμοποιώντας σωληνάκια υψηλής πιέσεως νέας τεχνολογίας.

Η ανάρτηση είναι πραγματικά μαγικό χαλί

Ο κωδικός G5
Αυτός είναι ο κωδικός του κινητήρα που όμως σημαίνει πολλά. Μονοκύλινδρος, 299 κυβικών με αλλαγές στην χαρτογράφηση, στην ροή του καυσίμου και στην μονάδα ψεκασμού της Keihin. Απόδοση 28 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. με ροπή 29,0 Nm στις 6.500 σ.α.λ. και αν αυτό το «δέσετε» με το χαμηλότερο βάρος της κατηγορίας του που φθάνει στα 164 κιλά καταλαβαίνετε ότι οι επιδόσεις είναι δεδομένες. Στα φρένα υπάρχουν δίσκοι εμπρός και πίσω τύπου μαργαρίτα με τριπλά έμβολα μπροστά και διπλά πίσω. Φυσικά τώρα είναι διαθέσιμο και με ABS της Bosch που αυξάνει κατακόρυφα τα όρια ασφάλειας.

Ιδιαίτερα άνετο και για μεγάλες αποστάσεις

Μέσα-έξω
Έτσι κινηθήκαμε στις ημέρες της δοκιμής, δηλαδή εντός και εκτός πόλης και τις περισσότερες φορές με δύο άτομα. Εδώ θέλω να θυμηθούμε την έννοια πολυτέλεια που αναφέρω στον τίτλο. Πραγματικά αρχοντικός τρόπος κίνησης, με αθόρυβη λειτουργία από τον κινητήρα που δείχνει και είναι πρόθυμος από χαμηλά μέχρι ψηλά χωρίς νεκρές περιοχές και χωρίς να γονατίζει ακόμη και σε ξαφνικές επιταχύνσεις. Οι αναρτήσεις λειτουργούν υποδειγματικά, ειδικά μπροστά, όπου είναι εκπληκτικό το πώς «καταπίνει» τον κραδασμό ακόμη και στα σιδερένια καπάκια της αποχέτευσης στους δρόμους. Φρένα με άμεση απόκριση σε όλες τις ταχύτητες και ABS  το οποίο χρειαστήκαμε μία φορά στην κίνηση της πόλης και καταλάβαμε την χρησιμότητά του σε σκούτερ όπου οι πιθανότητες για άμεσο φρένο είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτοκίνητο. 

Μεγάλος ο χώρος κάτω από τη σέλα

Εξαιρετικά φώτα που βοηθούν πολύ στην νυκτερινή οδήγηση, με μόνη ένσταση την έλλειψη σινιάλου. Ξεκούραστη και η θέση οδήγησης στην καλά σχεδιασμένη σέλα το ίδιο και για τον συνεπιβάτη τον οποίο ρωτούσαμε συχνά για το αν κουράστηκε παίρνοντας αρνητική απάντηση. Μοναδική ένσταση συνολικά είναι το κάπως αυξημένο ύψος της σέλας με αποτέλεσμα να απαιτεί ένα ορισμένο ύψος από τον οδηγό για να ακουμπάει εύκολα τα πόδια κάτω.

Πραγματικά πολύ καλό
Από τα σκούτερ που μας άρεσαν πολύ. Όμορφο, δυναμικό, εξελιγμένο και ασφαλές είναι έτοιμο να σας δώσει το μάξιμουμ τόσο με την ευελιξία του στην πόλη όσο και9 με την οδική του συμπεριφορά στις περιαστικές μετακινήσεις. Η τιμή του είναι 4.395 ή 4.795 ευρώ (με ABS ή όχι) και αξίζει τα λεφτά του. 

Του Τριαντάφυλλου Τσουλφά

Αποδοτικά φρένα και διακριτική η λειτουργία του ABS
Και Led παρακαλώ

Απάντηση