KYMCO AGILITY 16+ 200: ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

Πολύ προσεγμένη η εμφάνισή του

Αποτελεί την ναυαρχίδα αυτής της οικογένειας των σκούτερ για την Kymco και φέρει επάξια τον τίτλο, αφού έφθασε ανανεωμένο όχι μόνο εμφανισιακά αλλά και μηχανικά, έτοιμο για την γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση όχι μόνο εντός πόλεως αλλά και περιαστικά, ίσως και λίγο παραπάνω.

Σαν μεγαλύτερο

Αρχίζοντας από την εμφάνιση συνολικά, παραπέμπει σε μεγαλύτερο και σε αυτό συμβάλλει η ανανεωμένη του σχεδίαση με το μεγάλο κρυστάλλινο εμπρός φανάρι με λυχνίες Led για τα φώτα πορείας και τα πολύ δυναμικά φλάς δεξιά-αριστερά κάτω από το φανάρι. Εξίσου «επιθετικό» και το πίσω μεγάλο φώς με τα φλάς. Αλλαγμένη και η τελική της εξάτμισης με το πολύ όμορφο προστατευτικό που είναι ξανασχεδιασμένη και πιο ογκώδης δίνοντας και αυτή τον αέρα του μεγαλύτερου. Πολύ καλών διαστάσεων και οι ζάντες του με 16 ίντσες μπροστά και 14 ίντσες πίσω, εξασφαλίζουν την άνεση και την ασφάλεια ενώ σε αυτά συμβάλλουν και τα πολύ καλά αμορτισέρ πίσω που έχουν και δυνατότητα προφόρτισης.

Κομψό και με μαζεμένες διαστάσεις

Η μεγαλύτερη όμως αλλαγή έγινε στη σέλλα για να χωράει ένα κράνος ¾. Για να γίνει αυτό μεταφέρθηκε το ρεζερβουάρ της βενζίνης κάτω από το δάπεδο ενώ μετακόμισε και η τάπα του καυσίμου στην αριστερή πλευρά της ποδιάς. Αυτό φέρνει δύο καλά, πλήν της τοποθέτησης του κράνους. Πρώτο χαμήλωσε το κέντρο βάρους που είναι πολύ σημαντικό και δεύτερον όταν βάζετε βενζίνη δεν χρειάζεται να σηκωθείτε από την σέλλα. Ταυτόχρονα χαμήλωσε και το ύψος της σέλλας στα 76 εκατοστά από τα 84 του προηγούμενου κάτι που συμβάλλει στην ευχρησία και βέβαια αυξήθηκε και ο αποθηκευτικός χώρος ενώ  μικρότερος χώρος για λίγα χαρτιά ή κάτι μικρό βρίσκεται και στην ποδιά ο οποίος μάλιστα κλειδώνει.
Ευανάγνωστος και ο πίνακας οργάνων με μεγάλο ταχύμετρο και δείκτη βενζίνης (πάντα το Full δεξιά!) αλλά και μικρό πίνακα με ψηφιακές ενδείξεις ώρας και μερικό-ολικό χιλιομετρητή. Το μεταξόνιο είναι στο 1.34 μέτρα ενώ έχει βελτιωθεί και η θέση του συνεπιβάτη που κάθεται σε καλύτερη και πιο ξεκούραστη στάση ενώ καινούργια είναι και τα μαρσπιέ του που τώρα είναι αναδιπλούμενα και πιο χαμηλά σε αντίθεση με τα σταθερά σημεία του πατώματος στο προηγούμενο. Έχει αξία μία λεπτομέρεια στα μαρσπιέ καθώς το άνοιγμα γίνεται με κουμπάκι και έτσι θα αποφύγετε να λερωθείτε για να τα ανοίξετε.

Όμορφα φώτα και τεχνολογία Led για τα πορείας

Κινητήρας

Ονομαστικά λέγεται 200 αλλά ο πραγματικός του κυβισμός είναι 163 κ.εκ. και αποδίδει 11 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. με ροπή 1,2 Kgm στις 5.500 σ.α.λ. δισκόφρενα εμπρός-πίσω με το εμπρός μεγαλύτερο από το προηγούμενο και συνολικό βάρος 121 κιλά.

Αίσθηση ασφάλειας

Το οδηγήσαμε για αρκετά χιλιόμετρα τόσο μέσα στην πόλη όσο και περιφερειακά και εκείνο που μας έκανε εντύπωση είναι η φιλικότητα που σου δίνει από το πρώτο μόλις χιλιόμετρο. Εύκολο στην οδήγηση και στους χειρισμούς, ευέλικτο στην κίνηση της πόλης και σταθερό λίγο έξω από αυτήν (τηρουμένων πάντα των αναλογιών), γκάζι αρκετό για να «ξεμπλέξεις» από το στρίμωγμα αλλά και για να κινηθείς γρήγορα λίγο πιο έξω και όλα αυτά με την σιγουριά που σου δίνουν οι πολύ καλά ρυθμισμένες αναρτήσεις του και τα πολύ καλά φρένα τα οποία «ακούν» άμεσα και χωρίς διαμαρτυρία. Πολύ καλά ζυγισμένο και πολύ σωστά τοποθετημένο το κέντρο βάρους συμβάλλει πολύ στην ασφάλεια της κίνησης.

Απλός και πλήρης

Γενικά

Δεν είναι τυχαίο ότι η σειρά Agility της Kymco βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στην Ελλάδα. Οι λόγοι είναι πολλοί και απλοί. Όμορφη σχεδίαση, ικανοί και οικονομικοί κινητήρες, εξαιρετική οδική συμπεριφορά και ευκολία χρήσης. Όλα αυτά σε υπερθετικό βαθμό συνοδεύουν και το 200 16+, που είναι ίσως το καταλληλότερο της κατηγορίας. Η τιμή του είναι 2.195 ευρώ και υπάρχουν πολλοί τρόποι χρηματοδότησης. 

Του Τριαντάφυλλου Τσουλφά

Εργονομική αλλά και καλαίσθητη τη τάπα της βενζίνης στη ποδιά
Πραγματικά μεγάλος ο χώρος κάτω από τη σέλα
Εξαιρετικά σε αίσθηση τα φρένα του
Ιδανικό για αστικές μετακινήσεις

Απάντηση