VW BEETLE CABRIO 1.2 TSi: ΑΡΕΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ

Αντικειμενικά όμορφο και ξεχωριστό

Σε μία εποχή που το κάθε λογής lifestyle στη χώρα μας έχει σβήσει παντελώς, ευτυχώς βέβαια, σε μία εποχή που το να κυκλοφορείς ένα ανοιχτό αυτοκίνητο θεωρείται μέγιστη πρόκληση, έρχεται η cabrio εκδοχή του σκαθαριού να μας θυμίσει πως lifestyle μπορεί να υπάρξει ξανά και μάλιστα χωρίς να είναι ούτε κατ’ελάχιστα προκλητικό. Αυτό διότι αφενός πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με πολύ μακρά ιστορία, αφετέρου το σχήμα του, ο κινητήρας του, η τιμή του και φυσικά το όνομά του, δεν επιτρέπουν σε κανέναν να το χαρακτηρίσει ως ένα τετράτροχο εκτός τόπου και χρόνου. Το διαπιστώσαμε άλλωστε και κατά τη διάρκεια της δοκιμής, όπου το σύνολο σχεδόν των περαστικών είχε από επιφωνήματα ενθουσιασμού μέχρι εκφράσεις πόθου οι νεότεροι και νοσταλγία οι μεγαλύτεροι να πούνε και, απολύτως κανένας να μειδιάσει ή να κακοχαρακτηρίσει οδηγό και αυτοκίνητο. 

Ακόμη και με την οροφή κλειστή δείχνει ωραίο

Αντικειμενικά όμορφο
H δεύτερη γενιά από την αναβίωση του Beetle έχει αρκετά διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τη πρώτη γενιά. Οι άνθρωποι της VW αποφάσισαν αφενός να δώσουν μία πιο κουπεδίζουσα αντίληψη στο αυτοκίνητο, αφετέρου να μεγαλώσουν αισθητά τις διαστάσεις του. Σε σχέση με τη πρώτη αλλαγή, η προσωπική μας αίσθηση είναι ιδιαίτερα θετική, καθώς η εικόνα του αυτοκινήτου είναι πολύ πιο εντυπωσιακή, χωρίς φυσικά να αλλοτριώνεται ο χαρακτήρας και κυρίως η σχεδιαστική του φιλοσοφία. Σε ότι έχει να κάνει με τις μεγαλύτερες διαστάσεις (15,2 εκατοστά επιπλέον στο μήκος και 8.5 στο πλάτος), αυτό ήταν αναγκαίο προκειμένου να αυξηθούν οι διαθέσιμοι χώροι. Και μπορεί στη κλειστή έκδοση να ισχύει, στην ανοιχτή όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά, όπως θα διαβάσετε και στη συνέχεια. Αλλά ποιος νοιάζεται για ευρυχωρία των πίσω επιβατών, όταν σκέφτεται να αποκτήσει ένα Beetle Cabrio! Προφανώς κανένας.

Πλήρως εξοπλισμένο και σύμφωνο με τις επιταγές του σήμερα

Σύμφωνο με τις ανάγκες του σήμερα
Στο εσωτερικό έχει γίνει μία σημαντική προσπάθεια να συνδυαστεί η αισθητική του χθες με τις ανάγκες του σήμερα. Από τη μία λοιπόν έχουμε πλαστικά βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος και άνοιγμα για το ντουλαπάκι που παραπέμπουν στην ιστορία του αυτοκινήτου και από την άλλη έγχρωμη οθόνη αφής και πλούσιο εξοπλισμό, διότι δεν θα πρέπει να λησμονούμε πως βρισκόμαστε στο 2014. Και όσο και αν η ισορροπία ανάμεσα στο χθες και στο σήμερα είναι μία πολύ λεπτή υπόθεση, οι άνθρωποι της VW το έχουν καταφέρει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Από εκεί και πέρα τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, χωρίς να ενθουσιάζουν, δίνουν την αίσθηση ότι θα αντέξουν στην καταπόνηση από τον ελληνικό ήλιο και τη ζέστη του ελληνικού καλοκαιριού. Στον τομέα των χώρων, οι δύο μπροστά, για τους οποίους άλλωστε προορίζεται και ένα τέτοιο αυτοκίνητο, δεν θα έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Αντίθετα τα δύο άτομα που θα επιχειρήσουν να καθίσουν πίσω, θα δυσκολευτούν να βολευτούν, ενώ και ο χώρος αποσκευών των 225 λίτρων επαρκεί μόνο για τα απαραίτητα των δύο. 

Απολύτως ικανός και επαρκής

Γνώριμα ικανός
Το TSi μηχανικό σύνολο των 1.2 λίτρων με τους 105 ίππους έχει δώσει πολλάκις τα διαπιστευτήριά του για τις ικανότητες που έχει. Και εδώ το κάνει για ακόμη μία φορά, καθώς προσφέρει αξιοπρεπείς επιδόσεις στο αυτοκίνητο, παρά τα 115 κιλά του παραπάνω βάρους που έχει η cabrio έκδοση. Τα 175 Nm ροπής και η καλή κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου των 6 σχέσεων αναδεικνύουν τις αρετές του κινητήρα. Ανάλογα με τον τρόπο που θα επιλέξετε να οδηγήσετε, θα κινηθεί και η κατανάλωση με τις εντός αστικού περιβάλλοντος διαδρομές να χρειάζονται γύρω στα 9 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα ενώ στο ταξίδι το νούμερο αυτό μπορεί να πέσει κάτω από τα 8 και μάλιστα με ταχύτητες που τα μαλλιά από τις κυρίες θα χρειάζονται ένα πολύ καλό πιστολάκι για να ισιώσουν μετά το ταξίδι. 

Για απολαυστικές διαδρομές σε θάλασσα αλλά και βουνό

Δεν το χορταίνεις
Δυστυχώς το «πάμε μια βόλτα με το αυτοκίνητο» στις μέρες έχει σχεδόν εξαφανιστεί είτε λόγω αντικειμενικής οικονομικής δυσχέρειας, είτε λόγω έλλειψης ψυχολογίας για κάτι τέτοιο. Και όμως με ένα σωστό όχημα, μπορεις να ξεπεράσεις και τα δύο. Και η cabrio έκδοση του Beetle είναι ο ορισμός του οχήματος αυτού. Του αυτοκινήτου που όχι μόνο θα σε κάνει να ξεχάσεις νούμερα και λογαρισμούς, αλλά που θα σε βγάλει από τη μαυρίλα και θα σε παρακινήσει να κάνεις τη βόλτα, ανεξάρτητα από όλα τα άλλα. Για τους λάτρεις της οδηγήσης είναι ένα αυτοκίνητο που θα τους κάνει να επαναπροσδιορίσουν την έννοια «βόλτα». Χωρίς να ψάχνουν τις επιδόσεις, χωρίς να αναζητούν τις ιδανικές γραμμές, χωρίς να τους λείπει η έκκριση της αδρεναλίνης, θα διαπιστώσουν πως η οδήγηση του, μπορεί να έχει όλα τα παραπάνω, τηρουμένων βέβαια των αναλογιών, αλλά δεν είναι αυτό που στο τέλος της ημέρας θα τους έχει χαρίσει το μόνιμο χαμόγελο. Όσο για τους άλλους, εκείνους που οδήγηση δεν είναι τίποτα άλλο παρά η βαρετή διαδικασία για να πας από το ένα μέρος στο άλλο, θα ζήσουν μία εμπειρία που απλώς αγνοούσαν την ύπαρξή της. Και όλα τα παραπάνω διότι πρόκειται για ένα ξεχωριστό cabrio με το οποίο θα απολαμβάνεις τη διαδρομή, χωρίς να ανυπομονείς να φτάσεις στον προορισμό. Προορισμός ο οποίος μάλιστα μπορεί καν να μην υπάρχει, καθώς το ζητούμενο εδώ είναι η βόλτα και κυρίως η απόλαυση αυτής στον μέγιστο δυνατό βαθμό.  

Έρχονται από το παλιό και ταιριάζουν γάντι στο σημερινό

Πρώτα το συναίσθημα
Με 22000 Ευρώ που κοστίζει με απόσυρση το Beetle Cabrio 1.2 TSi αγοράζεις άλλα αυτοκίνητα, πιο λειτουργικά, πιο χρηστικά, πιο μεγάλα πιο πιο πιο… Κανένα τους όμως δεν θα σου πάρει το μυαλό. Κανένα τους δεν θα είναι σε θέση να σε κάνει να σκέφτεσαι πότε θα φύγεις ή πώς θα το σκάσεις από τη δουλειά για να το συναντήσεις, να ανοίξεις την οροφή του και να το απολαύσεις σε μία κοντινή ή πιο μακρινή διαδρομή. Σε κανένα τους δεν θα αισθανθείς ξεχωριστός και φυσικά κανένα τους δεν θα είναι Beetle Cabrio. Διότι καλή και αναγκαία η λογική, αλλά αυτό που μας λείπει είναι το συναίσθημα!!!

• Χαρακτήρας – φιλοσοφία                             
                   • Χώρος πίσω επιβατών & αποσκευών
• Εμφάνιση                                       
  
• Αίσθηση στην οδήγηση
• Κινητήρας
• Άνοιγμα οροφής ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ
• Πλούσιος εξοπλισμός

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας                                    1200 κ.εκ.  turbo
Ίπποι                   105
Τελική ταχύτητα       178 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα     11.7’’
Μέση κατανάλωση δοκιμής        7,8 λτ.100 χλμ
Εκπομπές CO2       142 γρ./χλμ
Του Σωτήρη Βουτσελά

Σε 9.5’’ η οροφή του ανοίγει, ακόμη και ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ μέχρι τα 50 χλμ.
Όμορφα και χρηστικά τα όργανα στη κορυφή του ταμπλό
Και η απαραίτητη πινελιά για να μας θυμίζει το χθες
Ικανό και για σβέλτη οδήγηση

Απάντηση